lördag 31 mars 2012

Samarbete

Mobilen ringer!
I andra änden en tjej som jag stod bredvid vid julmarknad här på hemmaplan i december 2011.
Hon hade hitta mitt kort som hon tog då vi stiftade bekantskap, vill nu beställa kuvert till presentkort som hon ska ha.
Tiden är för knapp för att hinna med allt själv.
Jo, tack det vet vi väl alla hur det är....
Hon har precis startat eget.
Vi har kontakt via mail för att jag ska ge prisförslag och ett utkast på hur brevet kan tänkas se ut.

Då vi träffades var hon på plats för att sälja aloevera/ feel good-produkter, vilket hon kommer fortsätta med nu också.
Men hon har även startat ett ljuscafé.
Ljuset är jätteviktigt för att vi ska må så bra som möjligt.
Hur trötta blir vi inte på vinterhalvåret, då det för många är mörkt när de går till jobbet/skolan och mörkt då de kommer hem.
Undrar också om jag kan tänka mig lite samarbete, att vi lobbar och PR:ar lite åt varann.
Självklart säger jag!

Titta gärna in på hennes hemsidor.
Visst mår man bra och blir glad av att få fina saker, ett omsorgsfullt handgjort kort med en vacker hälsning eller annat.
Det värmer.
Men det är lika viktigt att vårda kroppen i sin helhet.
Utifrån och in eller om man hellre vill inifrån och ut. =)
Glöm inte det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar