lördag 24 mars 2012

Indikas Design Underwear/Bikinis Collection in 100% paper

Har sett detta jag idag ska visa på ett flertal olika bloggar.
Men har inte kommit mig för.
Det tog sin tid kan jag säga, då jag fick återskapa en egen mall.
Utifrån den bild som fanns att tillgå.
Men utformade också en mall på en trosa som jag aldrig sett till.
Riktigt kul va det!






 Ett styck BH i 100% Paper

 Byxa framifrån

 Byxa bakifrån
En typ av mini string


Det är en.....
It was an itsy, bitsy, teenie, weenie, yellow polka-dot bikini
That she wore for the first time today
An itsy, bitsy, teentie, weenie, yellow polka-dot bikini
So in the locker she wanted to stay




 Kanske något för Victoria secret fashion.... ;)
Eller Köp en pappers BH och stöd rosa bandet..... 
One zise do not fit all!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar